תשובה מאת רבני הבד"צ:
כבר ביארנו במדור "מאמרים" שבכל הקשור לכשרות המאכלים הדעה המחמירה ביותר היא דעתו של מרן הבית יוסף, ודעות חכמי אשכנז בכל דבר שבתחום זה מקילים יותר, וכגון בסירכות בבשר, דבר שלדעת מרן הבית יוסף הם טרפים לדעת הרמ"א הם כשרים לכתחילה, כן הדבר גם בבישולי נכרים שמרן הבית יוסף החמיר להניח התבשיל על גבי האש, ואילו להרמ"א סגי בהדלקה, ועוד דוגמאות רבות. כך שודאי שמותר לאשכנזי לאכול מכשרות בד"צ בית יוסף.